Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Σπάσιμο πιάτων όπως παλιά.

Το εξοχικό χτίστηκε κάπου στα μέσα του 2000. Πρέπει να είχαμε κοντά στα 50.000 ευρώ οικογενειακό εισόδημα τότε. Δημόσιοι υπάλληλοι κι οι δυο μας. Εγώ είχα πάρει ένα τεράστιο τζιπ, από αυτά της ασφάλτου. Το έστελνα για πλύσιμο κάθε Παρασκευή. Ερχόταν το παιδί από το πλυντήριο. Ένα μπασμένο που όλο χαμογελούσε. Το έκανε να λάμπει. 10 ευρώ. Το Σάββατο πήγαινα στη λαϊκή με αυτό. Όσο πιο κοντά στους πάγκους. Ποιος θα μου έλεγε γιατί πάρκαρα εκεί; Είχα δυο φίλους δημοτικούς συμβούλους και μερικούς αστυνομικούς που τρώγαμε στις ταβέρνες κάθε εβδομάδα. 80 ευρώ τη φορά. Δεν τους άφηνα ποτέ να πληρώσουν. Έτσι κάνουν οι καλοί φίλοι.

Το εξοχικό είχε ένα μεγάλο μαντρότοιχο. Η γυναίκα ήθελε να είναι χαμηλός, κοντά στο ένα μέτρο. Να μας βλέπουν, να μας ζηλεύουν. Έτσι πήγα και μάζεψα πέτρες από ένα ρημαγμένο σπίτι στην άκρη του χωριού. Κάποια στιγμή ήρθε ένας γέρος και μου είπε ήσυχα ότι ήταν δικό του το σπίτι. Γέλασα. Το μαλλί του ήταν ανακατωμένο και κάπνιζε ένα βρομερό ελληνικό τσιγάρο. Του πέταξα ένα πουράκι εισαγωγής, 3 ευρώ και του είπα να πάει να γαμηθεί. 

Το παιδί ήταν πρώτο στο δημοτικό σχολείο. Είχαμε πάρει μια μικρή άνεργη δασκάλα. Ερχόταν κάθε μέρα 3 ώρες, μαγείρευε και μερικές φορές. 5 ευρώ τη μέρα. Όμως την πλήρωνα για 5 μέρες κι ερχόταν όλη την εβδομάδα. Κάθε Σάββατο έμενε μέχρι τις 2 τα ξημερώματα. Βγαίναμε με τη γυναίκα. Συνήθως στην πόλη. Στα μπουζούκια. 200 ευρώ. Αν πήγαινα με τα παιδιά θα έτρωγα περισσότερα. Μόνο τα λουλούδια να βάλεις. Για κάποιο λόγο τότε σταμάτησαν το σπάσιμο των πιάτων. Οικολογικές κι αριστερές μαλακίες. Εγώ βρήκα ένα κωλόμπαρο έξω από την πόλη που κάθε Πέμπτη άνοιγε για μένα και τους φίλους μου. 300 ευρώ. Μια φορά μας φέρανε και χορεύτριες. Κάτι χοντρές που πίνανε τα ουίσκια με καλαμάκι. 150 ευρώ η καθεμιά τους. Κάναμε το κομμάτι μας. Εγώ, οι αστυνομικοί και οι δημοτικοί σύμβουλοι. Φιλαράκια. Δεν ζήτησαν ποτέ να πληρώσουν. Και να το έλεγαν δεν θα τους άφηνα. Έτσι κάνουν οι καλοί φίλοι. 

Το εξοχικό είχε για φύλακα ένα μεγάλο αρσενικό λαμπραντόρ. Όταν έγινε 3 ετών άρχισε να γαβγίζει συνέχεια από τις ορμές του. Το παιδί έλεγε ότι δεν μπορεί να διαβάσει κι είχε εξετάσεις. Η γυναίκα έλεγε ότι η γειτονιά διαμαρτυρόταν. Στ' αρχίδια μου. Εγώ όταν έλειπα δεν με ενδιέφερε. Το σπίτι είχε καλά αλουμινένια κουφώματα και δυνάμωνα την τηλεόραση. Την άνοιξη όμως που είχαμε ανοιχτές τις πόρτες μου έσπαγε τα νεύρα τα μεσημέρια. Το πήγα στον κτηνίατρο. 10 ευρώ. Μου είπε να το ευνουχίσω. 15 ευρώ με νάρκωση. Αδύνατον του είπα. Πολλά λεφτά. Το άφηνα ελεύθερο να πηδάει τα θηλυκά κάθε Δευτέρα που το χωριό ερήμωνε. Σε 2 χρόνια ο δρόμος είχε γεμίσει αδέσποτα. Βρήκα ένα γύφτο και του έδινα κάτι για κάθε αδέσποτο που μάζευε από το σπίτι μου κοντά και το πήγαινε στα χωράφια. 1 ευρώ. Στο τέλος μου έλεγε ψέματα και ζητούσε συνέχεια λεφτά. Σιγά μην είχε τόσα μπάσταρδα. Όταν έκλεισα το εξοχικό εκείνο το καλοκαίρι να πάω διακοπές με έκλεψαν. 3.000 ευρώ οι ζημιές μόνο. Πήραν την τηλεόραση, τα ρούχα μου και κάτι λεφτά που είχα κρύψει στον καταψύκτη κάτω από τις μπάμιες. Ο γύφτος και τίποτα αλβανοί φίλου του θα ήταν. Το ξέρω εγώ. 

Το εξοχικό είχε γκαράζ για να βάζω το τζιπ. Με ηλεκτρική πόρτα. 9.000 ευρώ. Μετά από 2 χρόνια το φωτοκύτταρο χάλασε και ο μάστορας ήθελε 50 ευρώ για να το φτιάξει. Τζάμπα λεφτά δεν δίνω εγώ. Το έκανα μόνος με κάτι εργαλεία που αγόρασα από το ίντερνετ. 45 ευρώ. Δεν με κοροϊδεύεις εμένα. Μετά από 3 μήνες που ξαναχάλασε άφηνα το τζιπ απέξω. Το έκανα για να βλέπουν ότι έμενα εκεί κιόλας. Να με φοβούνται. Μου το είπαν κι οι φίλοι μου οι αστυνομικοί. Καλύτερα έτσι.

Το παιδί ήταν πρώτο στο γυμνάσιο. Πήρα μια 24άρα καθηγήτρια που μόλις είχε τελειώσει το πανεπιστήμιο. Της έδινα 4 ευρώ να του κάνει τα μαθήματα και να παίρνει και λίγο μάτι. Έφηβος ήταν πια. Αυτή δεν ήθελε να μαγειρεύει. Την έδιωξα τα Χριστούγεννα γιατί ζήτησε και δώρο. Είπα στο γιο μου να βρει γκόμενα που θα ήταν και πιο φθηνή και να στρώσει τον κώλο του να διαβάσει. Να προκόψει στη ζωή του όπως εγώ. Κάθε Σάββατο του έδινα χαρτζιλίκι 30 ευρώ να βγαίνει μπας και βρει καμία. Εκείνες τις διακοπές τις πέρασα με τη γυναίκα και το παιδί στο Μέτσοβο. 350 ευρώ την ημέρα μια μεζονέτα ολόκληρη. Η κόρη της ιδιοκτήτριας έφτιαχνε τα δωμάτια. Έστελνα τη γυναίκα στο σπα στο υπόγειο. 40 ευρώ τα 40 λεπτά. Ο γιος έπαιζε σε κάτι ηλεκτρονικά παιχνίδια στο ισόγειο. 10 ευρώ η ώρα. Η μικρή ερχόταν με κοντή φουστίτσα χειμωνιάτικα. Τα ήθελε. Το πρωί πριν φύγουμε της έδωσα 5 ευρώ για να γδυθεί. Με έβρισε. Πουτανάκι.

Το εξοχικό δεν το έβαλα στην αποχέτευση. Ήθελαν 200 ευρώ από το Δήμο. Να πάνε να γαμηθούν. Έφτιαξα ένα βόθρο που τον σύνδεσα με το γειτονικό πηγάδι. Θέλανε 30 ευρώ για κάθε βυτίο σκατά που θα άδειαζαν. Δεν τον άδειασα ποτέ κι όλοι αναρωτιόντουσαν πως γίνεται αυτό. Τους έλεγα ότι δεν πατάμε καζανάκι στο σπίτι. Με πίστευαν! Η γυναίκα έφυγε από τη δουλειά. Βρήκαν ότι το πτυχίο της ήταν πλαστό. 10.000 ευρώ. Βρήκα έναν δικηγόρο, λαμόγιο. Του είπα πάρε 5.000 ευρώ και κάντο νόμιμο. Τα πήρε. Δεν έκανε τίποτα ο μαλάκας. Είπα στους δυο φίλους δημοτικούς συμβούλους να κοιτάξουν το θέμα. 10.000 ευρώ. Μετά από 6 μήνες ήρθε μήνυση για εξαπάτηση δημοσίου. Δεν θα πάρει ποτέ σύνταξη αυτή η γυναίκα, τέρμα. Στ' αρχίδια μου. Εγώ έχω το μισθό μου και την περιουσία μου και τους φίλους μου να πάμε να τα πιούμε σε καμιά ταβέρνα και κανά σκυλάδικο. Δεν θα τους άφηνα ποτέ να πληρώσουν, ακόμα και τώρα. Έτσι κάνουν οι καλοί φίλοι.

Το εξοχικό έπρεπε να το δηλώσω στην εφορία. Δεν το δήλωσα. Μετά από δέκα χρόνια το βρήκανε. 5.500 ευρώ. Πήγα στην αστυνομία και κατήγγειλα ότι μου έκλεψαν τις πινακίδες από το τζιπ. Συνέχισα να το κινώ κανονικά μόνο από το εξοχικό, γύρω στην πλατεία του χωριού όταν είχε κόσμο και πίσω σπίτι. Αγόρασα ένα μικρό μεταχειρισμένο χιλιάρι για να κάνω τις δουλείες μου παραέξω. 1.500 ευρώ ήθελε ο τύπος που το πουλούσε. Έμαθα ότι είχε κάτι κλήσεις από τους αστυνομικούς φίλους μου. Του είπα ότι θα του δώσω 750 ευρώ και θα σβήσω τις κλήσεις. Του τα έδωσα και μετά από 2 χρόνια του ήρθε από το δημόσιο ότι χρωστάει για παραβάσεις 1.000 ευρώ. Δεν είχα κάνει καν μεταβίβαση. Πήγα και του το έδωσα πίσω. Πήρα και τα λεφτά. Σε μία εβδομάδα το αμάξι τον άφησε από φρένα στη μεγάλη κατηφόρα έξω από το χωριό. Δεν είχα κάνει ποτέ σέρβις. Έτσι κι αλλιώς σαράβαλο ήταν, δεν φτιαχνόταν. Σκοτώθηκε. Πήγα στη χήρα και της είπα ότι δεν μου είχε επιστρέψει ποτέ τα λεφτά. Έκλαιγε συνέχεια. Πήρα με το ζόρι 200 ευρώ. Άναψα ένα κερί πριν φύγω για τον μακαρίτη. 1 ευρώ.

Το παιδί δεν τα πήγαινε καλά στο λύκειο. Η γυναίκα έλεγε ότι πρέπει να κάνει κι άλλα φροντιστήρια. 900 ευρώ το μήνα έδινα και πουθενά δεν πέρασε. Του έφτιαξα μια καφετέρια να έχει να ζει. 50.000 ευρώ. Τα καλύτερα έβαλα μέσα. Δεν του άρεσε όμως γιατί πήγαινα εκεί κάθε βράδυ με μια μεσήλικη ρωσίδα οικιακή βοηθό ενός φίλου μου. 15 ευρώ. Ένα βράδυ τον έβρισα μπροστά σε όλους. Είχα πιει. Έφυγε και δεν τον ξαναείδα. Εγώ πιστεύω ότι θα γυρίσει γιατί δεν έχει λεφτά. Μαλάκας δεν είναι. Ξέρει. Η γυναίκα λέει ότι είμαι σιχαμένος και τα μετράω όλα με χρήματα. Της έδωσα δυο σφαλιάρες και 30 ευρώ να πάει στα μαγαζιά να πάρει ένα νούμερο μεγαλύτερη μπλούζα γιατί πάχυνε. 

Το εξοχικό δεν μπορώ να το πουλήσω γιατί δεν ήταν ποτέ νόμιμο. Θέλουν 35.000 ευρώ για να το βάλω σωστά στο Ε9 μου. Χέστηκα. Ας έρθουν να το πάρουν. Το αμάξι το κατήγγειλε ο αστυνομικός φίλος γιατί χούφτωσα τη ρωσίδα του ένα βράδυ λίγο παραπάνω από ότι έπρεπε. Εγώ πιστεύω ότι με κάρφωσε η σκρόφα γιατί δεν την πλήρωνα τα 15 ευρώ τον τελευταίο μήνα. Το πρόστιμο είναι 5.000 ευρώ. Χέστηκα. Ας έρθουν να το πάρουν. Βγήκα στη σύνταξη πρόωρα. Επικαλέστηκα προβλήματα υγείας. Είμαι υπέρβαρος και έχω και πρόβλημα στηθάγχης. 3.000 ευρώ ο γιατρός για να γράψει τη γνωμάτευση. Έμαθα ότι το παιδί είναι σε ένα ίδρυμα για τρελούς στην πόλη. Έστειλαν και μια επιστολή. Κάτι έλεγε για πατρική φροντίδα και μαλακίες. Λεφτά θα θέλουν. Δεν πάω πουθενά. Η γυναίκα λέει ότι είμαι σιχαμένος και τα μετράω όλα με χρήματα. Της έδωσα μια κλοτσιά και έπεσε κι έσπασε τη λεκάνη της. Της είπα ότι έτσι κι αλλιώς άχρηστη της ήταν εδώ και χρόνια. Κάλεσα το ασθενοφόρο 1 ώρα μετά για τιμωρία. Θα μείνει στο νοσοκομείο κάνα μήνα. Πλημμύρισε σκατά και το πηγάδι. Δεν ξέρω και να μαγειρεύω. Ίσως πάρω ταξί να πάω στο ΙΚΑ να ρωτήσω τι θα γίνει με το γαμημένο εφάπαξ μου. 3 ευρώ. Κανείς δεν μου δίνει δανεικά. Μαλάκες όλοι.